Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

wtorek, 19 marca 2019

Papierowe kwiaty

Zaispirowałam się kwiatami robionymi przez Folkisz i takie oto moje kwiaty powstały.
Kwiaty są monochromatyczne i takie najbardziej mi się podobają, A wam jak się podobają?Niektórym nadałam nazwy. I tak na przykład te fioletowe (i im podobne )w zielonym wazonie to Czupiroki. Kwiaty całkowicie wymyślone- może gdzieś na świecie rosną takie...Robiąc je puściłam wodze fantazji. I teraz upiększają mój dom, bo nie mogłam się powstrzymać i naprodukowałam ich całe mnóstwo! Tak się spodobały, że nawet ktoś zamówił bukiet.
W necie pojawiły się propozycje , aby do ślubu z takimi kwiatami Panny Młode szły. Ciekawa propozycja. Ekologicznie, nie więdną i zostaje pamiątka na dłużej.

p.s. kwiaty powstały w ubiegłym roku




Czupiroki blady róż

A te jak byście nazwali?



Czupiroki fioletowe i białe

Potargańce w odcieniu bordo



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz