Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

czwartek, 28 marca 2019

Bukiecik z różą. Bouquet de fleurs. Bouquet of flowers

   
    
    Nareszcie moja żółta róża doczekała się towarzystwa
Uwielbiam czarne jagody (borówki) od zawsze. Zjadać oczywiście...Przypominają mi beztroskie dzieciństwo, kiedy to wystarczyło udać się na piechotę do pobliskiego lasu i można było zrywać garściami te granatowe kuleczki i zjadać prosto z krzaczków...
Dlatego pomyślałam, że warto by było te piękne chwile zatrzymać i postanowiłam, że spróbuję ulepić owoce jagód. I tak powstały pierwsze jagódki w ubiegłym roku, które wplotłam we wianek komunijny. A teraz powstają kolejne. Bardzo lubię dodawać je do bukiecików. A wy co myślicie o zastosowaniu jagód we wiankach i kompozycjach kwiatowych? A może ktoś ma jakiś inny pomysł gdzie by te jagódki zastosować? 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz